چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهرآرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین  گفت: از نگاه اسلام دستگیری نیازمندان یک نوع عبادت خدا محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهرآرا با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «تا آسمان» که از شبکه قزوین به روی آنتن می رود، با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان دارای آثار و برکات فراوانی است، گفت: خوشبختانه امروز مردم ما در عرصه کمک به نیازمندان پیشگام هستند.

وی افزود: یکی از آثار و برکات کمک به محرومین و نیازمندان تثبیت نعمت است و تثبیت و دائمی شدن نعمت ها برای انسان بسیار لذت بخش خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین تصریح کرد: یکی دیگر از برکات کمک به نیازمندان محبوب شدن در دلها می باشد، چنانچه فردی بخواهد مردم به او علاقه مند شوند و نفوذ در دلها داشته باشد، باید کمک به نیازمندان و مستضعفان را اولویت جدی برنامه های خود قرار دهد، البته اگر با اخلاص و نیت خالص چنین برنامه های انجام دهد محبت او در دلهای دیگران قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: یکی از نشانه های مؤمن، بعد از اقامه نماز انفاق و کمک به نیازمندان است  و در حال حاضر که بر اثر مشکلات اقتصادی نیازمندی نیازمندان فراوان شده، به راحتی می توان مؤمنان را شناخت.

حجت الاسلام مهر آرا عنوان کرد: کمک به نیازمندان از نگاه اسلام و قرآن عبادت محسوب می شود، در واقع  انسان با کمک و دستگیری نیازمندان یک نوع عبادت خدا را انجام داده است.

وی افزود: شایسته است مردم دراین ماه میهمانی خدا  با کمک و  همدلی مؤمنانه باعث شادی خانواده های نیازمند و رضایت خداوند متعال شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha