جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سجاد کشاور

حوزه/ خبرگزاری حوزه با طلبه ای که در نماهنگ «جشن خوشبختی» که در پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR منتشر شده، حضور دارد، گفتگویی کوتاه انجام داده است.

خبرگزاری «حوزه»- مشهد/ با توجه به اینکه بخش زن، خانواده و سبک زندگی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR «ریحانه» بر اساس این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که می فرمایند: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «دختر خوبم! وارد شدن به وادی تکلیف الهی، بر شما مبارک‌باد. سعی کنید دستورات خدا را یاد بگیرید و به آن عمل کنید. این، شما را خوشبخت و ارزشمند و مفید برای دیگران خواهد کرد.» نماهنگ «جشن خوشبختی» را مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ منتشر کرده و طلبه حاضر در این نماهنگ یکی از روحانیون مبلغ جهادی مشهد است، خبرگزاری حوزه در مشهد، گفتگویی کوتاه با وی درباره این اقدام مهربانانه و جهادی داشته است.

حجت الاسلام سجاد کشاور، مسئول گروه فرهنگی تبلیغی جهادی «منادیان هدایت» گفت: این گروه از سال ۱۳۹۳ با فعالیت فرهنگی تبلیغی از مناطق محروم و تلفیقی شهرستان خواف شروع به کار کرد و بعد از آن از سال ۱۳۹۵ فعالیت های خود را به صورت جهادی در مشهد ادامه داد.

وی برگزاری جشن انقلاب در تعداد زیادی از مدارس حاشیه شهر مشهد، برگزاری جشن تکلیف در مدارس مرکزی و حاشیه شهر و حتی شهرستان های اطراف، حضور فعال در عرصه جهادی و سازندگی در حاشیه مشهد و سیل استان لرستان و اعزام مبلغ در ماه های محرم و رمضان به روستا های مرزی شهرستان خواف را از جمله اقدام های این گروه جهادی برشمرد.

این طلبه جهادگر در ادامه به توضیح فعالیت اخیر این گروه که در نماهنگ «جشن خوشبختی» پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مشاهده می شود، پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اهمیت جشن تکلیف یا به فرموده مقام معظم رهبری «جشن خوشبخی» در زندگی هر فرد یا هر دانش آموز به عنوان یک نقطه عطف برای قرار گرفتن در مسیر تکامل و وادرد شدن به یک فصل جدید از عبادت و اطاعت خدواند عالم، تصمیم گرفتیم که با عنایت به شیوع بیماری منحوس کرونا و تعطیلی مداس و در نتیجه نبود امکان برگزاری این جشن با اهمیت به صورت حضوری و دسته جمعی دانش آموزان، جشن را به خانه‌های آنان ببریم.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا گروه فرهنگی تبلیغی جهادی «منادیان هدایت» و گروه جهادی «نقش لبخند» بعد جمع آوری کمک های صددرصد مردمی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان که برای هر دانش آموز  یک بسته فرهنگی شامل کتاب و بازی های فرهنگی و یک بسته کامل غدایی برای خانواده آنان تهیه گردید، با حضور در منزل ۱۰۰ دانش آموز کلاس سوم مدرسه عدالت واقع در حاشیه شهر مشهد و در محله محروم مهدی آباد این شهر، تحویل خود دانش آموز شد.

حجت الاسلام کشاورز اضافه کرد: پس از آن، جشن تکیلف مختصری برای هر کدام از آنان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در منزل هر دانش آموز برگزار شد.

دانلود نماهنگ

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha