سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رستمی

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درباره دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب که هر سال در ماه رمضان برگزار می‌شود، گفت: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده این دیدار نیمه سوم رمضان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی افزود: این دیدار هر سال در ماه رمضان برگزار می‌شد و امسال به دلیل بیماری ناشی از ویروس کرونا شرایط آن تغییر کرده است، با توجه به محدودیت‌های اعلام شده این دیدار امسال به صورت ویدئوکنفرانس با حضور نمایندگان دانشجویی برگزار می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ادامه داد: در این دیدار نمایندگان تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و دانشجویان جهادی در محضر رهبری از طریق ویدئوکنفرانس صحبت خواهند کرد و نظرهای خود را همانند سال‌های قبل اعلام می‌کنند. کم و کیف این دیدار کنفرانسی از قبل اعلام شده بود، اما با توجه به دیدار کارگران ما در تلاش هستیم تا آن را گسترده‌تر کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی خاطرنشان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در این دیدار محدود است و اینکه چه تعداد می‌توانند حضور یابند، اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دیدار حضوری لغو شد، ما در تلاش هستیم تا با توجه به شور و شوق دانشجویان برای دیدار با رهبری و برکات این جلسه برای فضای دانشجویی، پس از اتمام دوران کرونا از رهبری درخواست کنیم تا جلسه‌ای جایگزین و حضوری برای دانشجویان فراهم شود و امیدواریم اجابت کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به زمان برگزاری این دیدار گفت: زمان قطعی برگزاری دیدار در نیمه سوم ماه رمضان خواهد بود که تاریخ و روز آن اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha