چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
photo_2020-05-13_00-47-03.jpg

حوزه/ مدیر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم از مشارکت اساتید و طلاب این مدرسه در رزمایش همدلی و کمک مومنانه خبرداد و گفت: به همت خیرین حوزوی ۲۰ بسته معیشتی و ۲۱۰ پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

خانم افتخار اصغری، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران رباط کریم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، از اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: با همکاری ستاد نماز جمعه، خیرین و نیکوکاران، در جهت تحقق بخشیدن به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه اندازی رزمایش همدلی و توجه به قشرهای آسیب دیده، بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در این اقدام خداپسندانه قریب به ۲۰ بسته کمک معیشتی برای ۲۰ خانواده نیازمند تهیه و همزمان با ایام لیالی قدر توزیع شد. این بسته ها شامل مواد غذایی و مواد بهداشتی بود که در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

مدیر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران رباط کریم همچنین از تهیه و توزیع غذای گرم بین خانواده های نیازمند خبر داد و ابراز داشت: در راستای طرح مواسات و در پی لبیک به امر مقام معظم رهبری و با کمک های خیرین در اولین شب قدر ۲۱۰ پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

خانم اصغری در پایان با بیان اینکه در این طرح بسته های فرهنگی و معنوی نیز همراه غذاها توزیع شد، خاطرنشان کرد: خانواده های مشمول در این طرح، نیازمندان و افرادی بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات مالی و معیشتی شده بودند، و امیدواریم این طرح در شب های دیگر نیز به همت خیرین و نیکوکاران ادامه یابد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha