جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 900501
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
توزیع اقلام بهداشتی

حوزه/ ​مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در ایام انتشار ویروس کرونا ۷۵هزار وسیله بهداشتی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان قم تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام حسن هنرمند با اعلام این خبر گفت: در این ایام به منظور پیشگیری و رعایت مسایل بهداشتی با شناسایی جامعه هدف در معرض آسیب ۷۵۰۰۰ اقلام بهداشتی در منازل جامعه هدف توزیع شد.

وی ادامه داد: این تعداد شامل ۵۰ هزار ماسک، ۱۰هزار محلول ضد عفونی و ۱۵ هزار جفت دستکش است که در قالب ۱۰ هزار بسته بهداشتی به خانواده ها تحویل داده شد.

حجت الاسلام هنرمند اضافه کرد: بسته های بهداشتی بین والدین و همسران شهدای بالای ۶۰سال سن، جانبازان شیمیایی شدید، متوسط و خفیف و جانبازان ۷۰درصد توزیع شد.

وی عنوان کرد: در این راستا جلب مشارکت از بخش های مختلف نیز صورت گرفت که ۹۰۰بسته بهداشتی از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۳۱۴ بسته نیز از ارتش دریافت و توزیع شد.

تقدیر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اهدای لوحی از اعضای ستاد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و پاسخ به بحران استان، مدافعان سلامت و گروه های جهادگر تقدیر کرد.

در متن لوح تقدیر  حجت الاسلام هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم از مدافعان سلامت آمده است:

با سلام و درود فراوان

با تقدیم احترامات شایسته، ضمن تقدیر و تشکر بی پایان از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه حضرتعالی در ستاد  مدیریت بحران ناشی از انتشار ویروس کرونا  و تلاش در مسیر کسب و ارتقای سطح سلامت جامعه، جای افتخار و مباهات دارد که توانستید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تلاش ایثارگرانه همچون جهادگران دوران دفاع مقدس با نهایت از خود گذشتگی و پایداری به موفقیت های چشم گیر در کنترل و روند نزولی انتشار این ویروس منحوس همت گمارید.

به یقین این روزهای سخت، سپری خواهد شد؛ اما ایثار و فداکاری شما مدافعان سلامت، برای همیشه ماندگار خواهد ماند و در نزد خداوند حکیم مأجور خواهید بود.

ضمن آرزوی صحت و سلامت  و طول عمر با عزت برای حضرتعالی و تقدیر و تشکر از عنایت خاص شما به جامعه مکرم ایثارگران،  موفقیت روزافزونتان را در خدمت به جامعه اسلامی در سایه توجهات حضرت  بقیة الله الاعظم (عج)  از خداوند متعال مسألت دارم.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha