جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم صدیقه بهشتی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: ۱۰ مدرسه علمیه این استان در روزهای کرونایی و با فعالیت‌های داوطلبانه بانوان طلبه به کارگاه های جهادی و خدماتی تبدیل شد.

صدیقه بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اینکه  ۱۰ مدرسه علمیه این استان در روزهای کرونایی و با فعالیت‌های داوطلبانه بانوان طلبه به کارگاه های جهادی و خدماتی تبدیل شد، اظهار داشت: در کنار این مدارس، بانوان طلبه این استان با ۹۲ کارگاه دوخت و دوز اقلام بهداشتی و توزیع بسته های معیشتی در ارتباط بودند.

وی افزود: ۲۶ میلیون و ۲۱۱ هزار ماسک و ۱۱۱ هزار لباس کادر درمانی در این تعداد کارگاه ها توسط ۶۳۷ بانوی طلبه تهیه شد و در اختیار مراکز درمانی و نیازمندان قرار گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان با اشاره به توزیع۱۳هزار اقلام خوراکی به بیمارستان ها گفت: این بسته ها توسط بانوان طلبه تهیه شد و در اختیار کادردرمانی قرار گرفت ضمن اینکه ۳۸ تن از طلبه‌ها در بیمارستان با ارائه خدمات مشاوره ای به افزایش روحیه پزشکان و پرستاران کمک کردند.

وی بیان داشت: همچنین ۱۶ طلبه در بیمارستان ها و ۱۷ طلبه دیگر در آرامستان های اصفهان حضور پیدا کرده و در بخش های مختلف به کمک رسانی اقدام کردند.

بهشتی از فعالیت ۴۱۶ بانوی طلبه در جمع آوری کمک های خیران خبر داد و گفت: این بانوان با مراکز نیکوکاری ارتباط برقرار کردند و موفق شدند با همکاری مدارس و بانوان طلبه بیش از  ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۴۰۰ میلیون تومان کمک های غیرنقدی را جمع آوری کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: در همین راستا ۳۸ هزار بسته بهداشتی تهیه شد و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طلبه ها در فضاهای مجازی نیز پیش قدم بودند گفت: هزار و ۳۳۷ طلبه در زمینه پاسخگویی به سؤال ها، آموزش های مجازی پیشگیری از کرونا، آرامش بخشی، حمایت های روانی و سایر موارد فعالیت کردند.

بهشتی خاطر نشان کرد: ۱۴۷ مشاوره تخصص نیز در زمینه کرونا به شهروندان اصفهانی ارائه شد.

به گفته وی، ۱۵۰ طلبه به درب منازل مراجعه کرده و آموزش های حضوری مقابله با کرونا ارائه کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان با تاکید بر اینکه بانوان طلبه در روزهای کرونایی خوش درخشیدند گفت: بانوان در این روزهای سخت بدون هیچ چشم داشتی با اخلاص و برای رضای خداوند جهادی وارد عرصه شدند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha