جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولید ماسک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ هزار ماسک، گان و شیلد تاکنون از سوی گروه های جهادی طلاب مدارس علمیه خواهران استان تولید و به بیمارستان های سراسر این استان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۲۰۰ هزار ماسک، گان و شیلد تاکنون از سوی گروه های جهادی طلاب مدارس علمیه خواهران این استان تولید و به بیمارستان های سراسر این استان تحویل داده شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: این گروه های جهادی با هدف رفع کمبود ماسک و دستکش  بهداشتی به منظور کمک به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدام به تولید ملزومات حفاظت فردی کرده اند.

وی از اعلام آمادگی طلاب خواهر مدارس علمیه این استان برای ادامه  هرگونه همکاری جهادی با حوزه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: حوزه بهداشت و درمان در هر زمینه ای که نیاز داشته باشد، طلاب خواهر آماده انجام هرگونه همکاری جهادی با آنها می باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: تاکنون بیش از هزار ماسک، گان، شیلد و دستکش یکبار مصرف با همت خواهران طلبه مدارس این استان تهیه و به صورت رایگان در اختیار مراکز بهداشتی جهت توزیع عمومی قرار گرفته است.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه خواهران استان بیش از ۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان و محرومین این استان با کمک خیرین توزیع کرده است.

حوزه علمیه خواهران استان بوشهر هم اکنون دارای ۱۱ مدرسه علمیه در مقاطع یک تا سه است که در این میان شهر بوشهر دارای ۲ مدرسه علمیه و یک مرکز آموزش عالی و دیگر شهرستان ها نیز هر کدام دارای یک مدرسه علمیه خواهران هستند که سه هزار و ۳۶۸ طلبه خواهر مشغول به تحصیل و بیش از ۶۲۰ دانش آموخته دارد که به عنوان استاد، پژوهشگر، مبلغ دینی، فعال فرهنگی و ... در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha