سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حضور حجت الاسلام نامنی در شورای دبیران خبرگزاری حوزه

حوزه/ رئیس اداره روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: بهبود ارتباطات مردمیِ مراکز و نهادهای حوزوی از جمله وظایف روابط عمومی این مراکز است.

حجت الاسلام علی نامنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت:گرچه در حال حاضر خبرگزاری حوزه مشغول به اطلاع رسانی فعالیت حوزویان است، اما روابط عمومی در نهادهای حوزوی در این مساله نقش بسیار مهمی ایفا می کند، چرا که همه بار اطلاع رسانی نهادها و مراکز حوزوی عملاً به دوش روابط عمومی است که انعکاس دهنده انواع فعالیت ها اعم از ارایه خدمات، آموزش ها و پذیرش ها و غیره است.

وی افزود: از سوی دیگر وظیفه افکارسنجی و ارتباطات مردمی نیز متوجه روابط عمومی مراکز حوزوی است که در این باره با توجه به اقتضائات دنیای کنونی باید با جدیت و دقت بیشتری در این زمینه به فعالیت پرداخت.

این کارشناس فرهنگی و رسانه ای همچنین گفت: روزانه ایمیل های بسیاری از طلاب به دست ما می رسد که آن ها را بررسی کرده و به آن ها پاسخ می دهیم، ضمن آن که از طریق تحلیل و بررسی همین ایمیل ها و تلفن ها، به نوعی افکارسنجی را انجام داده و ایده ها و نقطه نظرات را به مدیران مجموعه مرکز خدمات حوزه های علمیه انتقال می دهیم.

وی اضافه کرد: یکی از فعالیت های اصلی روابط عمومی ها ناظر به برگزاری مراسم ها و انجام تبلیغات است که البته موضوعی روتین به شمار می رود، با این حال هر چقدر که روابط عمومی قوی تر باشد، مراسم ها و همایش ها و نیز جلسات اخلاقی و کرسی های آزاداندیشی و نمایشگاه ها بهتر برگزار می شود، ضمن آن که اثرات این فعالیت ها در شاکله و بدنه پرسنل نهادهای حوزوی خود را نشان می دهد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رقیه هاشمی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    با سلام من ما در جوانی هستم جوان من 35 سالشه در زشتیه متر ممیه زبان انگلیس است می گرفته در استخدامی اموزش پرورش چهل بار قبول شده ولی در مساحبه رد گرداند میخواستم چرا کسی مستخدم مدرسه است شش نفر از خاواداش به اسم نهظطی استخدام مشه ولی جدا و من در گوشیه خانه دار پیر مشه آیا اسلام ما همینه من مادر کم سواد هستم سیا سی هم نیستم