جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی و بیش از ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در سحرگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان به همت حوزه استان، در شهر اقبالیه خبر داد.  

حجت الاسلام والمسلمین محمدتفی سبحانی نیا  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین  ضمن بازدید از روند طبخ و توزیع غذای گرم در اقبالیه، از اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و خیرین تقدیر کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در عصر امروز و بیش از ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در سحرگاه بیست و سوم ماه مبارک رمضان به همت حوزه استان، ستاد نماز جمعه و شورای کشاورزان شهر اقبالیه خبر داد.  

وی با اشاره به بیانات هوشمندانه و حمکیمانه مقام معظم رهبری درباره مواسات، همدلی وکمک مؤمنانه، افزود: ایشان به دنیا نشان داد که ولایت فقیه در حل مشکلات راهگشا است و خوشبختانه این بار هم مردم ایران به خوبی به ندای رهبر خود لبیک گفتند و در این مسیر ارزشمند گام نهادند.  

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: ایران اسلامی علی رغم همه توطئه ها و تحریم ها توانست که در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا بهتر از کشورهایی که داعیه دار پیشرفت هستند، عمل کند.  

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: برگزاری گسترده  رزمایش کمک مؤمنانه در سراسر ایران، اقدامی به جا و ویژه است که موجب شده در کنار تهدیدهای بیماری کرونا فضای روحانی و عاطفی در جامعه ایجاد شود.  

گفتنی است، بیش از ۵۰۰۰ پرس غذای گرم در سحرگاه بیست و یکم ماه مبارک رمضان توسط حوزه علمیه قزوین، ستاد نماز جمعه و شورای کشاورزان شهر اقبالیه در بین مردم توزیع شد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha