پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین از نام نویسی داوطلبان تحصیل در حوزه تا ۲۰ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در جلسه ای با مدیران مدارس علمیه قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین در کنار دیگر مراکز حوزوی همواره پاسدار حریم ثقلین بوده و در فراگیری و نشر معارف اسلامی از سابقه ای درخشان و افتخارآمیز برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: پذیرش حوزه علمیه قزوین تا ۲۰ خرداد ادامه دارد و مدیران، نوجوانان و جوانان علاقه مند به دروس علوم دینی را برای تکمیل مراحل ثبت نام راهنمایی کنند.

حجت الاسلام سبحانی نیا  بیان کرد: بر اساس مصوبات و دستورالعمل ها، افراد با شرایط عمومی تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از صلاحیت های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی می توانند تا ۲۰ خرداد ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل در حوزه می توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارکی همچون اصل شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس سه در چهار، آخرین مدرک تحصیلی به مدیریت حوزه علمیه  قزوین مراجعه کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در چند سال اخیر برای پذیرفته شدگان در آزمون ورودی یک دوره اختبار و تثبیت در نظر گرفته شده است که این دوره در مردادماه هر سال برگزار می شود تا علاقه‌مندان با فضا و شرایط حوزه آشنایی بیشتری داشته باشند و بتوانند از این دوره یک ماهه که مباحث اخلاقی تربیتی و میثاق طلبگی است نهایت بهره برداری را داشته باشند.

وی افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی paziresh.ismc.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۳۳۶۹۰۸۱۰ داخلی ۱۳، ۱۴ و ۳۳ تماس  «به معاونت آموزش حوزه علمیه قزوین» تماس بگیرند.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha