جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 901085
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
فاطمیان

امام جمعه اقبالیه استان قزوین در دیدار  محمدرسول ملاحسنی نویسنده کتب زندگی نامه و خاطرات شهدا، گفت راه شهدای مدافع حرم راه عزت و مردانگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در دیدار محمدرسول ملاحسنی نویسنده کتاب «یادت باشد» که در آن زندگی شهید حمید سیاهکلی روایت شده و کتاب «کاش برگردی»، که در آن خاطرات مادر شهید مدافع حرم، ذکریا شیری به تحریر در آمده، ضمن قدردانی از این نویسنده ارزشی،  گفت: دست نوشته و خاطرات شهدا در این نوع کتاب ها برای نسل آینده ماندگار  و قسمتی از تاریخ این مرز و بوم خواهد شد.

امام جمعه اقبالیه افزود: هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را  در  طبق اخلاص نهادند و هر چه برای زنده نگه داشتن یاد این عزیزان تلاش کنیم باز کوتاهی کرده ایم.

وی ادامه داد: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) به زمین ریخته می شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام هستند و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت زنده تر می شود.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی، امنیت و آسایش را برای مسلمانان  جهان به ارمغان آوردند و این ایثار و گذشتی داشتند برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه شهر اقبالیه با بیان اینکه راه شهدای مدافع حرم راه عزت و مردانگی است،  گفت: امروز جوانانی این مرز و بوم رهرو راه شهدای مدافع حرم هستند و از عزت اسلام پاسداری می کنند و مایه اقتدار مردم ایران در جوامع اسلامی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha