پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 901091
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
پویش شب‌های همدلی در نجف‌آباد

حوزه/ پویش «شب‌های همدلی» با حضور ورزشکاران قهرمانان نجف‌آبادی، در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد،  پویش شب‌های همدلی با هماهنگی ستاد مردمی کمک‌های مومنانه نجف‌آباد و با همکاری اداره ورزش و جوانان ، بسیج ورزشکاران و سازمان مردم نهاد ورزش دوستان ذوالفقار، با حضور تعدادی از ورزشکاران قهرمان ملی و بین المللی نجف‌آباد برگزار شد.


سعید کیانی مسئول بسیج ورزشکاران نجف‌آباد با اشاره به حمایت قهرمانان ملی و بین المللی ورزشی نجف‌آباد از رزمایش کمک مومنانه، بیان کرد: هدف قهرمانان شرکت کننده در این طرح ایجاد انگیزه برای افزایش حمایت‌های مردمی از رزمایش کمک مومنانه است.

گفتنی است، در این طرح ورزشکاران مدال آور نجف‌آبادی در بسته بندی غذای نذری تهیه شده توسط آستان قدس رضوی شرکت کردند.

پویش شب‌های همدلی نجف‌آباد



در حاشیه این طرح، حجت الاسلام مهدی سلطانی، نماینده دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان نجف‌آباد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فعالیت‌های آستان قدس  در ماه مبارک رمضان بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال، مانند سال‌های قبل در خدمت محرومین و مستضعفین شهرستان نجف‌آباد هستیم و هر شب ۳۰۰۰ غذا طبخ می شود و بین عزیزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و دیگر نیازمندانی که شناسایی شده‌اند و تحت پوشش مراکز خیریه نیستند، توزیع می شود.

وی در ادامه افزود: این طرح از نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام شروع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha