پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، گفت: چرا مسئول حوزه هنری خوزستان، به عنوان نهادی که امروز باید در جبهه انقلاب ایفای نقش کرده و در راستای سند گام دوم انقلاب گام بردارد، با تعریف و ابراز علاقه به یک خواننده معلوم‌الحال، پشت به تمام مسائل ارزشی کرده است!؟

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، استاد حوزه و دانشگاه اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در رابطه با انتشار فیلم سخنان جنجالی مسئول حوزه هنری خوزستان، اظهارداشت: وقتی فیلم رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات خوزستان را دیدم، بسیار متعجب شدم! در ابتدا با خود گفتم شاید صدای ایشان تقطیع شده باشد! اما وقتی آن را بررسی کردم، متوجه صحت آن شده و بسیار ناراحت شدم.

وی با بیان اینکه حوزه هنری، یکی از نهادهای مهم و اثرگذار در جبهه انقلاب است، تصریح کرد: مسئول حوزه هنری، به عنوان نهادی که امروز بایستی در جبهه انقلاب ایفای نقش کرده و در راستای سند گام دوم انقلاب گام بردارد و جوانان این مرز و بوم که تشنه حقایق ناب محمدی را سیراب کند، متأسفانه با تعریف و ابراز علاقه به یک خواننده معلوم‌الحال، پشت به تمام مسائل ارزشی کند.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، ضمن تأسف از این جریان، گفت: بنده به عنوان یک طلبه و فعال دانشگاهی، اعتراض خودم را بیان کرده و از مسئولین کشوری انتظار برخورد مناسب با چنین موضوعاتی را دارم.

این مدرس حوزه و دانشگاه، در پایان تصریح کرد: از مسئولین عزیز که به‌نوعی کارگزار نظام اسلامی هستند، انتظار داریم که مواضع و حرف‌های آنان در راستای فرمایشات امامین انقلاب باشد تا خدای ناکرده محل سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha