پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پارلمان عراق

حوزه/ پارلمان عراق اقدام برخی از سفارتخانه‌های غربی در به‌اهتزاز در آوردن پرچم همجنس‌بازان در شهر بغداد را محکوم کرد و از وزارت خارجه عراق خواست با این اقدام برخورد کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه پارلمان عراق اقدام برخی از کشورهای غربی در استفاده از پرچم و نماد همجنس‌بازان در شهر بغداد، پایتخت این کشور را محکوم کرد.

کمیته روابط خارجی پارلمان عراق امروز یکشنبه، لحظاتی پیش با صدور بیانیه‌ای رسماً اقدام سفارتخانه های انگلیس، اتحادیه اروپا و چند کشور دیگر را در برافراشتن پرچم جریان منحرف همجنس‌بازها را محکوم و آن را اقدامی علیه تمامیت ارضی و عرف اجتماعی و عقائد مذهبی مردم عراق دانست. این کمیته از وزارت امور خارجه عراق خواست برخورد لازم را با این سفارتخانه ها داشته باشد.

حساب سفارت اتحاده اروپا امروز در توییتر اعلام کرد که امروز به همراه سفارتخانه‌های انگلیس و کانادا و سایر هیأت‌های اتحادیه اروپا در نقاط جهان اقدام به نصب و برافراشته کردن پرچم همجنس‌بازان در مقر سفارتخانه های مذکور در شهر بغداد کرده است. سفارت اروپا گفته این اقدام در راستای «گرامیداشت» ۱۷ ماه می که روز همجنسگرایان است، صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha