پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: در سال جاری به واسطه شیوع بیماری کرونا برخی از مردم زندگی‌ و معیشت‌شان مختل شده و باید خیرین و افرادی که توانایی رسیدگی به اقشار محروم و نیازمند را دارند کمک‌رسانی به این افراد را به طور جدی دنبال کنند و در کمک‌رسانی از یکدیگر پیشی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، در رزمایش گسترده کمک مومنانه ۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان سمنان، به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) این استان، بر لزوم کمک‌رسانی و حمایت از اقشاری که در زمان شیوع بیماری کرونا کسب و کارهای خود را از دست داده و دچار مشکل شده‌اند، تأکید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: در سال جاری به واسطه شیوع بیماری کرونا برخی از مردم زندگی‌ و معیشت‌شان مختل شده و باید خیرین و افرادی که توانایی رسیدگی به اقشار محروم و نیازمند را دارند کمک‌رسانی به این افراد را به طور جدی دنبال کنند و در کمک‌رسانی از یکدیگر پیشی بگیرند.

وی افزود: امروز رزمایش مساوات و همدلی در جامعه جریان دارد و این به معنی آن نیست که همه باید برای کمک‌رسانی هزینه کنند، بلکه کسانی که وسع‌شان نمی‌رسد می‌توانند افرادی را که از وضعیت مالی مناسب‌تری برخوردارند به انجام کار خیر تشویق کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان خاطرنشان کرد: در این طرح خداپسندانه ما شاهد بودیم که با مشارکت آستان قدس رضوی و کمک خیرین ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه بین نیازمندان استان توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha