چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مصطفوی

حوزه/ قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: بی شک آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست، در سایه همدلی و گفتمان مشترک دنیای اسلام محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید مهدی مصطفوی عصر امروز طی سخنانی در نشست کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، با بیان این که برخی دولت ها به ظاهر خود را مدافع انسانیت عنوان می کنند اما با اعتقاد به اومانیسم هر بلایی که می‌ خواهند سر ملت ها می آورند، اظهار داشت: آنها حاضرند به خاطر تأمین منافع خود دست به هر جرم و جنایتی بزنند که نمونه بارز آن حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل است.

وی با بیان این که فلسطین و قدس، محور ارتباطات فرهنگی جهان اسلام است، گفت: امروز برای همین مسأله، فلسطینی ها امیدی به آمریکا ندارند و از این رو ضرورت دارد که مسلمان ها با اتکا به قدرت الهی و استفاده از ظرفیت های بالای خود به فلسطینی ها کمک کنند.

مصطفوی همچنین با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی، بارقه خودباوری و امید را در دل فلسطینی ها شعله ور ساخت، یادآور شد: این انقلاب موجب تأمین و تقویت فرهنگ مقاومت در بین همه اقوام و بین همه مسلمان های جهان شد.

وی افزود: ملت فلسطین با بهره گیری از هدایت های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به نسخه مقاومت رسیده و امروز مسأله و آرمان فلسطین به زبان و ادبیات مشترک امت مسلمان تبدیل شده است.

قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در خاتمه بیان داشت: مسأله قدس در شعر و داستان و فیلم و رسانه قابل مشاهده است و این همدلی و گفتمان مشترک نه تنها موجب وحدت امت اسلام شده بلکه ان‌شاءالله زمینه آزادی قدس در آینده ای نزدیک خواهد شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha