چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روز روابط عمومی

حوزه/ امام جمعه شیراز در نشستی با اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر، گفت: دیواری کوتاه‌تر از دیوار نمایندگی ولی فقیه در استان وجود ندارد تا افراد بتوانند به بیان دیدگاه‌ها بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، نشست صمیمی اصحاب رسانه واهالی فرهنگ و هنر، شامگاه دوشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در مسجد شهدا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، برخی از اهالی فرهنگ و رسانه به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در این جلسه، اظهار داشت: اصحاب رسانه باید در گام دوم انقلاب لحن بیان مشکلات را نیز تغییر دهند و این در حالی است که درزمانی شاهد بودیم که برخی نمی‌توانستند به بیان نقد بپردازند و فضای جمهوری اسلامی فضایی نیست که زبان افراد را ببرد.

وی ادامه داد: گام دوم با گام اول انقلاب اسلامی متفاوت است و بیان مشکلات اجتماعی در راستای بهبود جامعه در گام دوم در جلسات کاملاً متفاوت از گذشته است.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: استان فارس همواره در نوآوری سرآمد بوده، بنابر این باید محور جلسات به سمتی برود که به دنبال برطرف کردن مشکلات باشد و پیدا کردن پاسخ یکی از اصلی ترین اهدافی است که باید در جلسات مطرح شود باید از فضای گفت و گو خارج شده و تنها به دنبال از بین مشکلات باشیم.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از مسئولان رسانه ای استان، عنوان کرد: دیواری کوتاه‌تر از دیوار نمایندگی ولی فقیه در استان وجود ندارد و اگر این دیوار خراب شود، اعتمادها از بین می‌رود این دیوارها کوتاه است تا افراد بتوانند به بیان دیدگاه‌ها بپردازند.

برپایه این گزارش، با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حضور مدعوین با اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha