جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران تا ۳۱ اردیبهشت ماه تعیین شده و امکان دارد که این مهلت تمدید شود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به مدارس علمیه شهرستان ها مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو امروز در برنامه زنده «فرصت بندگی» که از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین به روی آنتن می رود، با اشاره به برگزاری رزمایش مؤمنانه در سراسر ایران، گفت: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خیلی از مسائل کشور گره گشا بوده و در این مورد خاص نیز راهبرد ایشان کشور را از بحران نجات داد.  

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است که به مردم در حد توان خود کمک کنیم تا عزیزانی که کار خود را از دست داده اند و در شرایط سخت اقتصادی هستند بیش از این دچار مشکل نشوند.

وی به حضور جدی طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران در عرصه مبارزه با کرونا اشاره و بیان کرد: طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین با درک شرایط کنونی در کنار دیگر نیروهای مخلص جهادی در تولید ماسک، تأمین مواد ضد عفونی و بسته های فرهنگی، تغسیل اموات کرونایی احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شدند که جای تقدیر دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر مجموعه خواهرانی که در حوزه های علمیه تحصیل می کنند ۱۷۰۰ نفر هستند و ۵۰۰ دانش آموخته سطح ۲ نیز داریم، اظهار کرد: مقطع کارشناسی ۵ ساله است و تحصیل در این دوره بدون دریافت و پرداخت شهریه صورت می گیرد.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: پذیش طلاب در مقطع کارشناسی از بین دارندگان سیکل به بالا تر صورت می گیرد و  در مقطع کارشناسی ارشد (سطح ۳)  فقط از میان فارغ التحصیلان حوزوی سطح دو صورت می گیرد.

وی افزود: مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران تا ۳۱ اردیبهشت ماه تعیین شده و امکان دارد که این مهلت تمدید شود. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به مدارس علمیه شهرستان ها مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha