جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ شهید سلیمانی نامه ای در جواب نامه محمد الضیف فرمانده گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نوشته بود که شبکه خبری المیادین متن این نامه را منتشر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شبکه المیادین نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که قبل از شهادتش برای فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نوشته، منتشر کرد.

در این نامه، "شهید سلیمانی" «محمد الضیف» را شهید زنده و شجاع و اهل مقاومت توصیف می‌کند و از اشتیاق خود برای جهاد در «جبهه پاک» (فلسطین) و حمایت از مقدسات اسلامی چون مسجد الاقصی سخن می‌گوید.

شهید سلیمانی در این نامه به مردم شجاع فلسطین سلام و درود می‌فرستد. او در این نامه خاطر نشان می‌کند: «همه شما مطمئن باشید که ایران، هرچقدر هم که فشارها بیشتر شود و تحریم‌ها و محاصره اقتصادی تشدید شود، هرگز فلسطین را تنها نخواهد گذاشت».

شهید سلیمانی در این نامه به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و همقطاران او سلام می‌فرستد و او را مبارز و مقاوم در برابر اشغالگران وصف می‌کند.

فرمانده شهید نیروی قدس سپاه گفته است: «دفاع از فلسطین افتخاری برای ماست و ما هرگز از این وظیفه در برابر هیچ متاع دنیوی عدول نخواهیم کرد». شهید سلیمانی خاطر نشان می‌کند که دوستان فلسطین دوستان ایران و دشمنان فلسطین دشمنان ایرانیان هستند و این سیاست همیشگی ایران بوده و خواهد بود.

حاج قاسم در این نامه خطاب به فرمانده گردان های القسام تاکید کرده است که دفاع از فلسطین مصداق دفاع از اسلام است و کسی که ندای شما را می شنود و به شما کمک نمی کند مسلمان نیست.

این شهید در نامه خود به فرمانده گردان‌های قسام حماس وعده داده است که «سپیده دم پیروزی به کمک الهی بزودی محقق خواهد شد و ناقوس‌های مرگ صهیونیست‌های یاغی به صدا درخواهد آمد».

حاج قاسم در این نامه خطاب به فرمانده القسام گفته است: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد در کنار شما باشیم و در راه فلسطین شهید شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha