شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلیمانی

حوزه/ امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: بهترین نهاد و متولی تفسیر و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی مبارزه با رژیم ظالم، فتنه گر، قبح شکن، متجاوز، ضدبشری و جنایت پیشه نامشروع صهیونیستی، حوزه علمیه است.

حجت الاسلام  والمسلمین مهدی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به برگزاری اولین اجلاس راه های مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی در روز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت در سازمان تبلیغات اسلامی قم اشاره کرد و گفت: در این اجلاس که با محوریت ضرورت مبارزه با اسرائیل از دیدگاه قرآن با حضور دکتر عباسی، حجج اسلام والمسلمین مهدی طائب و زمانی مسئول ارتباطات بین الملل حوزه علمیه قم برگزار شد، از سه کتاب پیرامون فلسطین رونمایی شد.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان، با استناد به آیاتی از قرآن کریم بر ضرورت و لزوم مبارزه تا ریشه کنی و نابودی رژیم اسرائیل استدلال کرد و بیان داشت: بهترین نهاد و متولی تفسیر و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی مبارزه با رژیم ظالم، فتنه گر، قبح شکن، متجاوز، ضدبشری و جنایت پیشه نامشروع صهیونیستی، حوزه علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین  سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران با تبعیت از معمار و طراح این آرمان یعنی امام راحل عظیم الشأن و رهبری معظم حضرت امام خامنه ای در این چهل سال به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است، تاکید کرد: جوانان انقلابی با هوشیاری و بصیرت بیش‌ از پیش دشمن دین خدا را بشناسند و روحیه کفرستیزی را در خود تا نابودی استکبار و اسرائیل و پیروزی اسلام تحت پرچم حضرت ولی عصر(عج) تقویت کنند.

وی به اذعان مرکز تحقیقاتی صهیونیستی که اسرائیل پس از داعش وضعیت بدتری دارد اشاره کرد و ابراز داشت: سردمداران اسرائیل اعتقاد دارند اگر عراق به ایران ملحق شود جبهه خطرناکی برای آنها باز خواهد بود، لذا به دنبال تحرکات و توطئه های جدیدی در منطقه هستند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سیاست خارجی خود را بر عادی سازی روابط و رفع تنش با کشورهای اسلامی مشروعیت داده است، گفت: متاسفانه این رژیم وضعیت پس از داعش را برای خود مطلوب می پندارد.

وی تصریح کرد: تقویت مناسبات محرمانه با کردهای عراق و سوریه و ایجاد وحدت بین آنها به کمک ترامپ جهت ضربه زدن به کشور عراق و سوریه، نفوذ بیشتر به کشورهای حوزه خلیج فارس از طریق صادرات اقلام نظامی تسلیحاتی اطلاعاتی، حساب ویژه روی نقش روزافزون عربستان و بکارگیری آن ضد ایران و سوریه، بکارگیری و فعال کردن اختلافات مصر و سودان در جهت تجزیه کشورها و ایجاد کشورهای کوچک و قابل مدیریت در راستای سیاست توسعه نیل تا فرات از برنامه های اسرائیل این غده سرطانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی به افزایش  توان نظامی و دفاعی کشورمان در منطقه اشاره کرد و افزود: اینکه ملت ایران به رهبری امام راحل و امام حاضر امام خامنه ای توانسته جلو رژیم سرکش و طغیان اسرائیل بایستد و با عمل به وظیفه دینی، قرآنی و انسانی خود توطئه های دشمن از نیل تا فرات را نقش بر آب کند افتخار بزرگی است.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان، به منزوی شدن رژیم سرخورده اسرائیل در منطقه اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی در اوج  تحریم و بیماری کرونا توانست خون بهای سردار سلیمانی، شهید آزادی فلسطین را با هدف قرار دادن عین الاسد، ساقط نمودن پهپاد آمریکا و پرتاب موشک بگیرد.

وی، بازشناسی سخنرانی حکیمانه  رهبری در استمرار راهبرد ۳۰ ساله روز قدس و شناساندن دشمن سرسخت اسلام به صورت نمادین در فضای مجازی را وظیفه حوزه علمیه دانست و گفت: ان شاءلله سخنرانی حکیمانه و هوشمندانه امام المسلمین در روز قدس امسال چراغ راه نابودی حکومت غاصب و جعلی اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در پایان به سیلی محکمی که مردم در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به صورت رژیم کودک کش اسرائیل خواهند زد اشاره کرد و تأکید کرد: در شهرهایی که امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس وجود ندارد مردم با شرکت در پویش های حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha