پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرماندار

حوزه/ فرماندار شهرستان آران و بیدگل روز قدس را نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران از آرمان قدس شریف ذکر کرد و گفت: امسال مردم مسلمان ایران و دیگر نقاط جهان به دلیل شیوع کرونا، به‌گونه‌ای دیگر روز قدس را گرامی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان اسماعیل بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، گفت: طبق بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، به دلیل شیوع کرونا و دوری از تجمعات انبوه، در هیچ نقطه از کشور و به تبع آن شهرستان آران و بیدگل راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد.

وی با تاکید بر پاسداشت موضوع فلسطین و روز قدس، اظهار داشت: همدردی با مردم فلسطین یک تکلیف انسانی است و با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا، مردم شهرستان آران و بیدگل با بهره‌مندی از شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی پویش مجازی و انجام فعالیت‎های فرهنگی، حمایت خود را از مردم فلسطین به ‌نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی است، بنا به بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برای زنده نگهداشتن این روز مهم، فرمایشات رهبر معظم انقلاب با امت جهان اسلام روز جمعه دوم خرداد همزمان با روز جهانی قدس، ساعت ۱۲ ظهر از طریق شبکه های تلویزیونی داخلی و بین المللی به صورت زنده پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha