سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اتحاد جامعه اسلامی ایلزبری در غذارسانی به بیمارستان ها و نیازمندان در ایام کرونا

حوزه/ هر جمعه ۴۰۰ وعده غذایی پخته و آماده می شوند و از طریق داوطلبان مسجد آیلزبری انگلستان و کمک های مالی خیرین به بیمارستان ها، آتش نشانی ، اداره پلیس، خیریه ها و افراد نیازمند تحویل داده می شوند.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از buckinghamtoday، جامعه مسلمانان آیلزبری، شهری در انگلستان، صدها وعده غذای رایگان برای کارکنان بیمارستانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و همچنین بانک های مواد غذایی و خیریه های دیگر در سرتاسر شهر تحویل دادند.

راج خان یکی از تاجران محلی و مدیر یک شرکت حمل و نقل متوجه شد که تهیه مواد حیاتی برای برخی افراد به ویژه کسانی که خودشان را قرنطینه کرده اند دشوار است و تصمیم گرفت داوطلبانه به کمک مردم بشتابد. 

در اولین فرصت وی با همکاری یک شرکت تحویل غذای پاکستانی دست برادری داده و وعده های غذایی را تهیه و به مردم رساندند. داوطلبان و حامیان مالی از سراسر جامعه مسلمانان در ایلزبری نیز آنان را کمک رسانی کرده و در بسته بندی و تحویل غذا کمک کردند.

خان در این باره به خبرنگاران گفت: من کاملا مطمئن هستم که جامعه اسلامی مانند گذشته در خط مقدم قرار دارند. من پا پیش گذاشتم و واکنش سریع از سوی جامعه دریافت کردم.

آقای خان افزود: این راه من برای تشکر از بشریت و کاری است که افراد دیگر در گذشته برای من انجام داده اند. من این گونه از شهری که در آن زندگی می کنم حمایتم را نشان می  دهم.

گفتنی است هر جمعه ۴۰۰ وعده غذایی پخته و آماده می شود. غذاها از گوشت مرغ یا غذای گیاهی حاوی سبزیجات به ایستگاه آتش نشانی، ایستگاه پلیس، بیمارستان و همچنین بانک های مواد غذایی و خیریه ها تحویل داده می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha