جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داوطلبان مدرسه اسلامی لندن و غذادهی به نیازمندان + تصاویر

حوزه/ جمعی از داوطلبان مدرسه اسلامی آکادمی بحر با همکاری اعضای سازمان بانک غذایی «وست اند» صدها وعده غذا برای نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از chroniclelive، داوطلبان مسلمان از مدرسه اسلامی آکادمی بحر در نیوکاسل با همکاری بانک غذای وست اند، آخر هفته گردهم جمع شدند تا صدها وعده غذایی را برای نیازمندان تهیه و توزیع کنند.

دوام شاهدوری یک داطلب مسلمان ۵۰ ساله در مصاحبه با خبرنگاران گفت: من واقعا امروز از اینجا بودن لذت برم. در گفتگو با داوطلبان آموختم که آن ها چه نیازهایی دارند و چطور می توانیم کمک رسانی کنیم.

 وی گفت:  در ماه رمضان مواد غذایی را در مسجد جمع کردیم و دوست داشتیم به بانک غذا هدیه دهیم. لازم است به نسل بعد آموزش دهیم مانع از هدر دادن غذا شوند و به نیازمندان و گرسنگان کمک رسانی کنند.

در این رویداد که روز سه شنبه برگزار شد، داوطلبان ۲۰۰ وعده غذایی از جمله ۵۰ غذای بریانی گیاهی، ۱۰۰ سمبوسه و ۴۰ بریانی آماده کردند و تمام روز را به دادن این غذاها به نیازمندان صرف کردند.

 محمد عبدالمحیت ، مدیر آکادمی بحر نیز در این باره گفت: هدف اصلی ما خدمت به جامعه است.

وی افزود: در آموزه های ما، ما به فرزندان مان می آموزیم که با کمک کردن بیشتر به نیازمندان، خداوند نیز بیشتر به شما کمک کرده و در کنار شما خواهد بود.

 بانک غذای وست اند ابراز امیدواری کرد از طریق همکاری با آکادمی، کمک های بیشتری را در سطح جامعه وسیع تر دریافت کند.

جان مک کوری مدیر اجرایی بانک غذایی گفت: از طریق رابطه با آکادمی، مراکز خدمات ما آگاه می شوند که چگونه به جامعه وسیع تر دسترسی داشته باشند.

وی افزود: این کار می تواند به شکل دهی نحوه ارائه خدمات ما کمک کند. غالباً رویکردها و دیدگاه مردم در یک بانک مواد غذایی می تواند بسیار متفاوت باشد. اما نیاز همیشه وجود دارد و ما تلاش می کنیم کارمان را بهتر انجام دهیم.

برآوردهای سال ۲۰۰۹ حاکی از سکونت نزدیک به ۲.۴ میلیون مسلمان در سراسر انگلیس است. گزارش سازمان پیو میزان جمعیت مسلمانان انگلیس را بیش از ۳ میلیون تخمین زده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha