شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم نماز و دعا در مسجد ولورهمپتون برای قربانیان حمله لندن

حوزه/ مسلمانان در مسجد بیت العطاء در ولورهمپتون انگلستان، روز جمعه مراسم دعا و نماز را برای قربانیان حمله اخیر در لندن برگزار می کنند تا همدردی شان را در این حادثه با دیگر مردم نشان دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از expressandstar، جامعه اسلامی ولورهمپتون در میدلند غربی انگلستان، برای قربانیان حمله لندن در روز جمعه، مراسم دعا و نماز برگزار می کنند.

جامعه اسلامی در مسجد بیت العطا در محوطه بیرونی ولورهمپتون گردهم جمع می شوند. در بیانیه جامعه مسلمانان در این رابطه آمده است: عمیق ترین همدردی و تسلیت ما را نسبت به حمله وحشیانه و غیرانسانی بپذیرید. ما به تمام کسانی که آسیب دیده اند، تسلیت عرض می کنیم.

دکتر مقصود سعید رئیس محلی جامعه مسلمانان در این باره افزود: ما از وحشیگری و بی اعتنایی به زندگی بشر شوکه زده و وحشت زده شده ایم و نمی توانیم درک کنیم که چطور کسی می تواند دست به چنین کاری بزند.

این جمعه قرار است برای قربانیان در مسجد نماز خوانده شود و به این شیوه جامعه گردهم جمع شوند.

دکتر سعید گفت: وظیفه ما مسلمانان  چه آنهایی سیاسی هستند و چه آنهایی که مذهبی می باشند یا در جامعه بزرگتر قرار دارند این است که برای برقراری صلح و عدالت اقدام کنیم و چنین اعمال غیرانسانی را محکوم نماییم.

 مراسم نماز و دعا در این مسجد از ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر آغاز می شود.  گفتنی است درحمله مذکور یک زندانی تازه آزاد شده، دو جوان ۲۳ و ۲۵ ساله را با ضربه چاقو کشته و ۳ تن دیگر را مجروح ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha