سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 901680
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
تصاویر/ توزیع غذای نذری و افطاری ساده در خراسان جنوبی

حوزه/ حجت‌الاسلام شکرانی گفت: تاکنون چندین نوبت در ایام نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان غذای گرم نذری حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به همراه یک بسته معیشتی توزیع شده است.

حجت‌الاسلام مصطفی شکرانی، امام جماعت مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اقدامات این کانون در راستای تکریم و اطعام نیازمندان، اظهارداشت: با توجه به سیاست‌های آستان قدس رضوی، مبنی بر ملموس و زیباتر شدن اکرام‌های مؤمنانه، کانون خادم یاران رضوی مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی، در دو بخش فرهنگی و اطعامی، شروع به فعالیت کرد.

وی در رابطه با اقدامات انجام‌شده در بخش اطعام نیازمندان، گفت: در این راستا هم ارزاق خشک و هم‌ غذای گرم در چند نوبت طبخ و میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا، توزیع شد.

حجت‌الاسلام شکرانی، بیان کرد: تاکنون چندین نوبت در ایام نوروز و همچنین ماه رمضان غذای گرم نذری حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به همراه به همراه یک بسته معیشتی توزیع شده است.

امام جماعت مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی، اظهار کرد: ازآنجایی‌که این غذاها و بسته‌های معیشتی، با نام مبارک امام رضا(ع) توزیع شد؛ مردم ولایت پرور استان به‌خوبی محبت حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا(ع) را درک کردند.

وی در پایان با بیان اینکه هدف ما صرفاً توزیع غذای گرم نیست، گفت: در طبخ افطاری، تلاش بر این بود که غذاهای نذری با بهترین کیفیت و تزئینات خوب آماده و توزیع شوند تا هم عزت و کرامت مردم حفظ شود و هم لذت ببرند از اینکه چنین غذای زیبایی از سوی آستان مبارک علی بن موسی‌الرضا(ع) به دستشان رسیده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha