جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گفت: برگزاری دوره ­های آموزشی و کارگاه ­های مهارتی با هدف تسلط بانوان مبلغه به دانش و مهارت لازم، به صورت مستمر در مدارس علمیه خواهران برگزار می­ شود.

حجت الاسلام محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» از ایلام، به تلاش دشمن در شبهه افکنی بین مردم و به ویژه جوانان اشاره­ کرد و گفت: هدف دشمنان از ایجاد شبهه، متزلزل ساختن اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان است و در این زمینه مبلغان موظف­ اند با استدلالات صحیح، پاسخگوی شبهات باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام، تلاش بانوان مبلغه را تلاشی جهادی عنوان­ کرد و یادآور شد: مدارس علمیه خواهران استان دارای ظرفیت خوبی در امر تبلیغ هستند و رویکرد مدیریت استان در این زمینه، همواره توجه جدی به ارتقاء سطح علمی و مهارتی مبلغان بوده است تا بتوانند در ترویج و تعمیق باورهای دینی در بین مردم، حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره ­های آموزشی و کارگاه ­های مهارتی با هدف تسلط بانوان مبلغه به دانش و مهارت لازم، به صورت مستمر در مدارس علمیه خواهران برگزار می­ شود.

حجت الاسلام احمدی با تشریح یکی از دوره ­های آموزشی مبلغان، گفت: یکی از دوره­ هایی که در حال حاضر برای مبلغان استان در حال اجراست، دوره  اعتقادی «باورهای روشن» است. در این دوره ۴۱ نفر از مبلغان استان با مباحثی از جمله توحید و خداشناسی، وحی و خاتمیت، امامت، دین شناسی و معرفت دینی، هویت و تاریخ تشیع، مهدویت، ولایت فقیه و حکومت اسلامی، به صورت تخصصی آشنا خواهند شد.

وی افزود: این دوره از ابتدای سال جدید با همکاری مرکز آموزش­های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی قم، به صورت مجازی در حال برگزاری است و مبلغان شرکت­ کننده، در این دوره از محضر اساتیدی چون حجج اسلام والمسلمین معلمی، واعظی، ربانی گلپایگانی، سبحانی، برنجکار، طبسی، ارسطا و شیروانی بهره مند می­ شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha