جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد مبلغی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز قدس پیام آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، گفت: روز جهانی قدس امسال باید با حضور هرچه بیشتر اتباع همه مذاهب گسترش و عمق پیدا کند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز قدس پیام آور وحدت امت و حمایت از  مردم مظلوم فلسطین است، گفت: روز جهانی قدس امسال باید با حضور هرچه بیشتر اتباع همه مذاهب گسترش و عمق پیدا کند.

آیت الله احمد مبلغی در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صحنه حضور و بروز روز جهانی قدس امسال فضای مجازی شده است و امکان پرداختن فکری و اجتماعی و بین مذاهبی به آن فراهم آمده است.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس خاطرنشان کرد: قداستی سه گانه "واقع شدن قبور انبیا در آن"، " قبله اول مسلمانان بودن" و  "تعلق سرزمین  آن به مسلمانان" قدس را فرا گرفته است.

وی افزود: این روز و گرامیداشت آن می تواند عزت اسلامی، وحدت امت اسلامی و حمایت از حقوق و آرمان فلسطینیان مظلوم را زنده نگه دارد و آن را به جهانیان منعکس نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حدیقه RO ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    ای قدس روزی تورا آزاد خواهیم کرد ودرکنار برادران فلسطینی مان درمسجد الاقصا نماز شکر خواهیم خواند!قدس مانند خرمشهر با مدد الهی وکمک آزادی خواهان جهان اسلام آزاد خواهد شد