جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدس

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: روز قدس، روز حیات مجدد اسلام و روز فریاد رسای مسلمانان علیه رژیم جعلی، کودک‌کش و غاصب اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام داداش زاده، روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل بیان داشت: روز قدس روز حیات مجدد اسلام و روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی و جرثومه فساد و فتنه انگیزی در منطقه، نماد صف بندی حق در مقابل باطل و مظهر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست‌های خباثت آلود صهیونیسم جهانی در جهت فراموش شدن مسئله فلسطین و تامین امنیت رژیم جعلی، کودک کش و غاصب قدس شریف است.

وی افزود: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) برای همه مسلمانان جهان است که در آن زمان با تدبیر و دوراندیشی این موضوع را مطرح فرمودند. رهبر فرزانه انقلاب نیز می فرمایند، «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌ انگیز است».

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: امروزه و در این برهه حساس دشمن شناسی اولویت نخست ملت‌های مسلمان منطقه است و هر فرد آزاده ای نیک می داند که حکام مرتجع عرب حامیان اصلی تروریسم و رژیم جعلی اسرائیل هستند.

حجت‌الاسلام داداش زاده اظهار کرد: طبق آموزه های دینی اگر مسلمانی ندای یاری خواهی مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست و تنها نامی از مسلمانی را یدک می کشد، بنابراین بر تک تک ما مسلمانان واجب است امسال نیز شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» همچنین حمایت از مردم مظلوم فلسطین را با توجه به شیوع ویروس کرونا نه در خیابانها بلکه در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی فریاد بزنیم تا دشمنان بدانند هیچ عاملی موجب نمی شود تا مسلمین جهان دست از حمایت فلسطین این پاره تن اسلام بردارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت پرتعداد مسلمانان در رسانه های جمعی بخصوص فضای مجازی در روز جهانی قدس موجب دلگرمی برادران و خواهران فلسطینی شده و انزجار همگانی از رژیم جعلی اسرائیل را بدنبال خواهد داشت و به حول و قوه الهی و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده مضمحل شده و وجود نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha