پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بازدید عضو پارلمان ایالتی پاکستان ز خبرگزاری حوزه

حوزه/ دبیرکل شاخه زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه زنان و عضو پارلمان ایالت پنجاب در پیام خود به مناسبت آغاز هفته آزادی قدس گفت: تلاش برای آزادی قدس شریف، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و آمریکا برای همه مسلمانان یک امر ضروری است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه خانم سیده زهرا نقوی دبیرکل شاخه زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان و عضو پارلمان ایالتی پنجاب در پیام خود به مناسبت آغاز هفته آزادی قدس گفت: تلاش برای آزادی قدس شریف، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و آمریکا برای همه مسلمانان یک امر ضروری است، رمز بقاء و استحکام مسلمین جهان در آزادی قدس نهفته است، نهضت آزادی قدس از دست اشغالگران و مستکبران باید هر سال پرشورتر شود.

وی افزود: یوم القدس روز مستصعفین و مظلومان عالم است ما باید در روز قدس مردم مظلوم کشمیر را هم یاد کنیم که سالها مورد ظلم و جنایت نظامیان هند قرار گرفته اند، در کشمیر حوادث جانسوز رخ می‌دهد اما سکوت مرگبار جهانیان ظالمان را بیش از پیش قوی‌تر کند.

عضو پارلمان ایالت پنجاب پاکستان در ادامه اظهار داشت: آزادی فلسطین و کشمیر از مهم ترین و حساس ترین مسائل مسلمانان جهان است، اما متاسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی این مسئله را نادیده گرفته و هم دست استکبار جهانی شدند.

وی در پایان گفت: ما از اول تا امروز با مستضعفین ایستاده ایم، چون مولایمان حضرت علی (ع) فرمودند که «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا؛ دشمن ستمگر و یاور ستمدیده باشید»، پس ما آخرین تا قطره خون حمایت از مظلومین و مستصعفین عالم و مبارزه با استکبار و استعمار جهانی ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha