جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر حقوق بشر پاکستان:

حوزه/شیرین مزاری وزیر حقوق بشر پاکستان در سخنرانی تصویری خود در کنفرانس القدس گفت: وقت آن رسیده است که امت اسلامی برای حمایت از فلسطین هم صدا شوند، مسئله فلسطین مسئله بسیار حساسی است که نادیده گرفتن آن نتیجه خطرناکی در سطح بین المللی خواهد داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شیرین مزاری وزیر حقوق بشر پاکستان در سخنرانی تصویری خود در کنفرانس القدس گفت: وقت آن رسیده است که امت اسلامی برای حمایت از فلسطین هم صدا شوند، مسئله فلسطین مسئله بسیار حساسی است که نادیده گرفتن آن نتیجه خطرناکی در سطح بین المللی خواهد داد. مسئله کشیمر و فلسطین مسائل مهم امت اسلامی است و مسلمانان برای حل این مسائل باید باهم متحد شوند. اگر امت اسلامی برای این دو مسئله حساس متحد نشوند بقا و سلامت امت در خطر خواهد افتاد.

وی افزود: اسرائیل با جنایات خود مرتکب بدترین جنایات شده است، اسرائیل با معامله قرن می‌خواهد غزه را کامل اشغال کنند، اتحاد ترامپ و نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل برای نابود کردند مردم مظلوم فلسطین است. جنایات اسرائیل باعث جنگ در خلیج فارس خواهد شد، رهبران مسلمانان باید اهداف شوم اسرائیل و استکبار را ناکام سازند.

وی افزود: اگر امروز در مسئله فلسطین ما سکوت کنیم فردا باید در مسئله کشمیر هم ساکت شویم، مسئله فلسطین و مسئله کشمیر به هم وصل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha