شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس خبری به مناسبت هفته آزادی قدس گفت: جمعه هفته پایانی ماه مبارک رمضان را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان کشمیر باعنوان روز جهانی قدس و حمایت از مردم کشمیر برگزار خواهیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس خبری به مناسبت هفته آزادی قدس گفت: جمعه هفته پایانی ماه مبارک رمضان را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان کشمیر باعنوان روز جهانی قدس و حمایت از مردم کشمیر برگزار خواهیم کرد، سکوت بعضی از کشورهای اسلامی به جنایات رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین و جنایات نظامیان هندوستان در کشمیر بسیار نگران کننده است، هر انسان باشعوری در روز جهانی قدس علیه ظلم و جنایات آمریکا و اسرائیل در کشورهای مختلف اعلام برائت و اعتراض خواهند کرد.

وی افزود: ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تلاش است که با کمک متحدان خود در کشورهای عربی در طرحی به نام معامله قرن، قبله اول مسلمانان را به یهودیان بدهد، از سوی دیگر رژیم جعلی و عاضب اسرایئل هم برای اشغال سرزمین فلسطین هزاران فلسطینی را شهید و زندانی کردند، جنایات رژیم جعلی اسرائیل به مردم فلسطین پایانی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری اظهار داشت: قدرت های استکباری با زور و قدرت به دنبال اشغال سرزمین مسلمانان هستند و در این حال حمایت از مظلومان جهان یک امر اخلاقی، دینی و قانونی است.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ادامه گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کشمیر عین فرمایشات بنیانگذار پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح است، راهپیمایی روز قدس اعلام مبارزه با قدرت های جهانی است که می‌خواهند سرزمین فلسطین را به یهودیان ببخشند، مردم فلسطین از هر دینی باشند اختیار دارند که با رفراندوم درمورد آینده خود تصمیم بگیرند.

وی در پایان گفت: اگر دولتمردان کشورهای اسلامی علیه رژیم جعلی اسرائیل قیام کنند این رژیم غاصب نابود خواهد شد، چون اسرائیل امروز تهدید بزرگی برای امنیت جهانی است و افراد خواهان امینت در جهان باید بدانند باوجود این رژیم جعلی امنیت در دنیا ممکن نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha