شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فلسطین مارچ

حوزه/ توسط مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین و علیه جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل، راهپیمایی آزادی فلسطین در بلوچستان پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان در راستای ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین و علیه جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی ای با عنوان «آزادی فلسطین» در بلوچستان پاکستان برگزار شد. و شرکت کنندگان پلاکاردهایی با شعارهای ضد اسرائیلی در دست داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی نایب رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حجت الاسلام مقصود علی دومکی، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی، رئیس مجلس وحدت مسلمین شاخه بلوچستان، ظفر شمسی، جعفر عباسعلی جعفری، محمدرضا، ارباب لیاقت علی هزاره، علی حسین حسینی و ولایت حسین از در این راهپیمایی سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام سیداحمد اقبال رضوی اظهار داشت: جهانیان از جمله سازمان های بین المللی در مقابل جنایات اسرائیل سکوت جنایتکارانه ای را در پیش گرفته اند. همچنین کشورهای اسلامی نیز تماشاگر کشتار فلسطینیان هستند. اما با وجود تمامی مشکلات و جنایات اسرائیل، مردم فلسطین بر خود افتخار می کنند.

وی تاکید کرد: مجلس وحدت مسلمین از حقوق تمامی ملیت های محروم و مظلوم جهان حمایت خواهند کرد.

نائب رئیس مجلس وحدت مسلمین با توجه به انتخابات پیشرو در پاکستان تصریح کرد: نامزدهایی که در انتخابات پارلمانی پیش رو وابسته هیچ مکتب فکری نباشد، باعث ضعف حقیقت و صداقت خواهند شد. افرادی را که شجاعانه از حقوق مردم دفاع می کنند به پارلمان بیاورید تا نه تنها از مردم پاکستان بلکه از اقشار مظلوم و ستمدیده جهان دفاع کنند.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی بیان داشت: حمایت روزافزون از نهضت مقاومت در کل جهان اسلام ستودنی است و اقدامی برای سرکوبی اسرائیل خواهد بود. ایالات متحده و متحدانش اکنون شروع به عقب نشینی از حمایت اسرائیل کرده اند. اسرائیل ناچار است به زودی قطعنامه آتش بس را تصویب کند.

ارباب لیاقت علی هزاره، نامزد پارلمان پاکستان نیز گفت: ما امروز در اینجا جمع شده ایم تا با برادران مظلوم فلسطینی خود ابراز همبستگی کنیم. در حالی که ما صدای اعتراض در حمایت از مردم فلسطین بلند می کنیم، نیز از تظاهرات زنان بلوچستان علیه فدرال پاکستان حمایت میکنیم که در پایتخت پاکستان مورد رفتار تحقیرآمیز قرار گرفته اند.

همچنین ظفر شمسی ابراز داشت: مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنار آرمان های فلسطین ایستاده و در دفاع از مظلومان تلاش خود را ادامه خواهد داد. این درس را ما از سیدالشهدا حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش گرفته ایم. ما با قدرت تمام نهضت و مسیر را به نفع مستضعفان و در برابر قدرت های ظالم ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha