جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کنفرانس قدس

کنفرانس قدس به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان در لاهور برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه کنفرانس قدس به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان در لاهور برگزار شد.

کامل علی آغا عضور ارشد حزب مسلم لیگ در سخنرانی خود در این کنفرانس گفت: نمی‌گذاریم اهداف شوم یهود و نصارا محقق شود، جنایات استکبار جهانی امروز تهدید بزرگی برای امنیت جهان است. به لطف آیت الله خمینی امروز در سراسر عالم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین صدای اعتراض بلند است و مسئله فلسطین زنده ماند.

لیاقت بلوچ نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان هم رژیم صهیونستی را منفور ترین دولت غاصب دنیا خواند و اظهار داشت: رژیم صهیونستی امروز منفور ترین دولت غاصب در دنیا شناخته می شود، ما با مردم قدس ایستاده ایم و سیاست های آمریکا که به نام معامله قرن به دنبال تحفظ رژیم جعلی اسرائیل است را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: قاسم سلیمانی یک سپاهی جوانمرد بود که زندگی خودش را در راه آزادی قدس وقف کرد. نفس تازه انقلاب امام خمینی هنوز هم در بدن مردم ایران زنده است و مسلمانان باید در مسئله فلسطین و برای قبله اول متحد شوند.

حجت الاسلام والمسلمین امین شهیدی رئیس شورای امت اسلامی هم در سخنرانی خود گفت: رژیم جعلی اسرائیل به نام حمایت از مردم فلسطین در حال کشتار کودکان فلسطینی است. در حقیقت این رژیم جعلی می‌داند که در دنیا انسانی نیست که از فلسطین حمایت نکند، حتی کشورهای منافق هم مجبور هستند که از فلسطین و مردم فلسطین حمایت کنند، و امروز آمریکا با معامله قرن به دنبال اشغال فلسطین است و در تلاش است که در این مسئله حساس هم مسلمانان را در سکوت نگه دارد.

وی افزود:به علت فرمان امام خمینی مبنی بر برگزاری روز قدس هنوز معامله قرن موفق نشده است، چون صدای امام خمینی مسلمانان عالم را بیدار کرد و این صدا یک دردی بود که شش کشور عربی از ترس اسرائیل سرزمین خودشان را به رژیم جعلی تحویل داده بودند. اما امروز ببینید در ۸۰ کلیومتری اسرائیل حامیان فلسطین موجود هستند و خواب را برای اسرائیلی‌های کودک کش حرام کرده اند، زنده نگهداشتن مسئله فلسطین بزرگترین نبرد است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان هم اظهار داشت: اسرائیل همیشه از پشت به اسلام و مسلمین حمله کرده است و با معامله قرن به دنبال کوبیدن خنجر در قلب اسلام است. روز جهانی قدس حکمت و بصیرتی است که بخاطر آن مسئله فلسطین همیشه زنده است. مردم پاکستان با عمل خود نشان دادند که همیشه حامی مظلومان و مخالف ظالمان عالم هستند.

خرم نواز گنده پور دبیر کل نهضت مردمی پاکستان هم گفت: روز جهانی قدس مسئله جعرافیائی نیست، این مسئله روحانی است. پس از جنگ جهانی اول و دوم این جنگ کفر و اسلام است. برای اینکه سرزمین فلسطین را اشغال کنند یهودیان را از کشورهای مختلف آوردند و در آن مستقر کردند و مردم مظلوم فلسطین را از سرزمین خودشان بیرون کردند و این سراسر ناانصافی و بدترین جنایت است. با شوق شهادتی که فلسطینی‌ها دارند می‌توان گفت هیچ قدرتی نمی توانند این مردم را شکست بدهند.

عارف حسین الجانی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان هم اظهار داشت: آمریکا با معامله قرن به دنبال فروختن فلسطین است و بعضی از کشورهای اسلامی را هم برای این کار همراه خود کرده است، اما مردم غیرمند عالم اسلام هیچ وقت اجازه نخواهند داد که شیطان بزرگ در اهداف خود موفق شود. زنده نگهداشتند مسئله فلسطین بزرگترین موفقیت است.

سیده زهرا نقوی عضو پارلمان ایالتی پاکستان و دبیر کل شاخه زنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان هم گفت: حمایت از مظلومان عالم فریضه شرعی و اخلاقی ما است، هیچ قدرتی نمی توانند ما را از حمایت فلسطین و مظلومان عالم دور نگهدارد. مسئله فلسطین یک مسئله حساس جهان اسلام است و باید حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha