پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کراچی میں شیعہ علماء کونسل پاکستان کی جانب سے فلسطین و شہداء پاکستان کی یاد میں نمائش و چراغاں

حوزه/ به همت شورای علمای شیعه پاکستان عکسهای شهدای  پاکستان و فلسطین را در میدان نمایش شهر کراچی به نمایش گذاشته و به یاد آنان شمع روشن شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت شورای علمای شیعه پاکستان همزمان با عید سعید فطر عکسهای شهدای پاکستان و فلسطین را در میدان نمایش شهر کراچی به نمایش گذاشته و به یاد آنان شمع روشن شد.

رهبران احزاب مختلف سیاسی و مذهبی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین شبیر میثمی دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ظفر نقوی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین سید ناظر عباس تقوی دبیر شورای علمای شیعه پاکستان سند، جعفر حسین رهبر حزب PSP، اسدالله بوتو از جماعت اسلامی، قاضی احمد از جمعیت علمای اسلام نورانی، مفتی فضل الرحمن، صابر ابومریم رئیس بنیاد فلسطین پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین صادق جعفری دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه کراچی، حجت الاسلام والمسلمین سید رضی حیدر رضوی و بسیاری دیگر از رهبران و اندیشمندان در این مراسم حضور داشتند و برای ادای احترام به شهدای مظلوم شمع روشن کردند و برای درجات رفیع آنان دعا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناظر عباس تقوی گفت: فداکاری فلسطین و به ویژه شهدای پاکستان بیهوده نخواهد بود. اسرائیل یک کشور غاصب غیرقانونی است و هرگز به رسمیت شناخته نخواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: نقش جامعه جهانی در حل مسئله فلسطین جنایتکارانه است، مردم بیگناه در فلسطین هدف قرار می گیرند، نقش جامعه بین المللی همچنان یک تماشاگر خاموش است.

وی با اشاره به سکوت سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در قبال جنایات صهیونیست‌ها گفت: برخی کشورهای عربی، با به رسمیت شناختن اسرائیل به قلب امت اسلامی خنجر زده اند، فلسطین سرزمین فلسطینیان است، مردم غیور و انقلابی فلسطین صهیونیست ها را به خاک و خون خواهند کشید.

رهبران دیگر نیز اظهار داشتند: ما هرگز نمی‌توانیم شهدای پاکستان را فراموش کنیم، به برکت فداکاری این شهدا، آرامش در میهن عزیزمان برقرار شده است، بنابراین عید را در کنار خانواده‌های شهدا جشن می‌گیریم تا آنان خودشان را به یار و مددکار احساس نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha