دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ایم ڈبلیو ایم

حوزه/ ایران به خاطر ایستادگی در کنار فلسطین مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به خاطر حمایت از آرمان‌های فلسطین، خون شهروندان بی گناه ریخته شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» هیئتی از طرف مجلس وحدت مسلمین پاکستان با رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان دیدار کردند سانحه فاجعه بار کرمان را تسلیت گفتند.
در این دیدار سید ناصر عباس دبیرکل مرکزی مجلس وحدت مسلمین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسنین عباس رئیس مجلس علمای مکتب اهل بیت پاکستان، حجت الاسلام اصغر عسکری دبیر مجلس مجلس مکتب اهل بیت حضور داشتند.
این هیئت با ابراز تأسف از این فاجعه غم انگیز تاکید کرد: مردم پاکستان در این ساعات اندوه، شریک در غم برادران ایرانی خود هستند و در این لحظات سخت در کنار آنان ایستاده اند.
آنان مسئله فلسطین را مسئله مسلمانان دانستند و گفتند: ایران به خاطر ایستادگی در کنار فلسطین مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به خاطر حمایت از آرمان‌های فلسطین، خون شهروندان بی گناه ریخته شده است. ان شاءالله فلسطینیان مظلوم پیروز خواهند شد و پیروزی آنها به نابودی اسرائیل و بدترین شکست متحدان آنها منجر خواهد شد. مبارزه با نیروهای ضد اسلام برای منافع جهان اسلام ادامه خواهد داشت.
در پایان، سفیر جمهوری اسلامی ایران رضا امیری مقدم از هیئت مجلس وحدت مسلمین پاکستان تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha