دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ عارف حسین واحدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عارف واحدی گفت: روابط عمیقی از عشق و برادری در بین مردم ایران و پاکستان وجود دارد. هیچ قدرتی در جهان نمی تواند این دوستی و برادری را تضعیف کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی نائب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان از سفارت ایران در اسلام آباد پاکستان بازدید و با رضا امیری مقدم سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن ابراز تاسف از فاجعه تلخ بار کرمان آن را به مردم ایران تسلیت گفت و برای علو درجات شهدا و شفای عاجل مجروحان دعا کرد. و همچنین پیام تسلیت رئیس شورای علمای شیعه پاکستان را نیز قرائت کرد.

سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران از شورای علمای شیعه پاکستان جهت ابراز همبستگی با مردم ایران تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عارف واحدی در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: ایران کشوری همسایه و دوست پاکستان است. دوستی این دو کشور سابقه طولانی دارد. و همچنین فرهنگ و تمدن این دو کشور نیز نزدیک هم هست. روابط عمیقی از عشق و برادری در بین مردم هر دو کشور وجود دارد. هیچ قدرتی در جهان نمی تواند این دوستی و برادری را تضعیف کند.

وی در ادامه افزود: هر دو کشور در هر سختی و مشکلات در کنار یکدیگر هستند. هم کشور برادر ایران و هم پاکستان تحت تأثیر تروریسم قرار دارند. ما تروریسم در کرمان را به شدت محکوم می کنیم.

وی گفت: انتظار ما از رهبران دو کشور ایجاد شبکه ای موثر برای مبارزه و مقابله با تروریسم است. نیروهای امپریالیستی جهانی هرگز خواهان صلح و ثبات در پاکستان و ایران نخواهند بود. اما ما باید منافع مردم و کشور خود را بر هر چیز دیگری ترجیح دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha