شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: امام خمینی توطئه های استعماری جهانی را افشا کرد و مسلمانان را با عقاید و اعمال خود برای مبارزه با فساد و سلاطین آماده کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیام خود به مناسبت سی و چهارمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فقیهی والا مقام و بنیانگذار سیاست سازندگی بود. او شخصی بود که توطئه های استعماری جهانی را افشا کرد و مسلمانان را با عقاید و اعمال خود به مبارزه با فساد و سلاطین برای وحدت مسلمانان آماده کرد. همچنین جهان اسلام را به مشکلات واقعی خود آگاه ساخت و چهره دشمنان داخلی و خارجی مسلمانان را معرفی کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) علیرغم تبعید طولانی خود، مردم ایران را در مبارزه به گونه ای تربیت و راهنمایی کرد که با انقلابی مسالمت آمیز و حرکتی آگاهانه به موفقیت دست یافتند.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حتی در این برهه نیز به رهبری مقام معظم رهبری، در خط مقدم مبارزه با استعمار جهانی ایستاده است و ایثارگری های توانمند، فهیم و با فضیلت افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی همچنان ادامه دارد.

این روحانی برجسته پاکستانی در ادامه گفت: حضرت امام خمینی (ره) مردم مظلوم را که تحت آزار و اذیت ظلم و استثمار صهیونیسم و امپریالیسم جهانی قرار گرفته بودند از پستی ذلت و عجز بیرون آورد و به زندگی آبرومندانه گرد هم آورد. این امر نیز به یک واقعیت تاریخی تبدیل شده است که اراده قوی امام خمینی (ره) در مبارزه با نیروهای استثمارگر و امپریالیست به ملتهای محروم جهان بویژه مسلمانان آگاهی و عزم تازه بخشید.

وی در پایان گفت: بیداری و جلب توجه جهان اسلام به آزادی قبله اول و ظلم به جهان اسلام به ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین، از جمله ویژگی های امام خمینی (ره) بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha