دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: مهمترین ویژگی امام خمینی بیداری مسلمانان و جلب توجه جهان اسلام به جنایات دشمنان از جمله مسلمانان مظلوم فلسطین، بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی، رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی با وجود تبعید طولانی، مردم ایران را به گونه ای تربیت و راهنمایی کرد که مردم با حرکتی مسالمت آمیز و آگاهانه انقلاب را به موفقیت رساندند. همچنین امام خمینی برای آزاد سازی مظلومان جهان از فشار و ستم صهیونیسم و امپریالیسم تمام تلاش خود را کرد تا بشریت به هم نزدیک شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ساجد نقوی گفت: امام خمینی(ره) برای سربلندی اسلام و مسلمین با کفر و ستمگران مبارزه کرد. وی آزادی و رستگاری جهان اسلام را در وحدت امت اسلامی می‌دانست.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان تصریح کرد: نامه امام به آخرین رئیس اتحاد جماهیر شوروی برای پذیرش دعوت اسلام و فتوای تاریخی، علیه شخص اهانت کننده به پیامبر اکرم، گامهای فراموش نشدنی آن رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مهمترین ویژگی امام خمینی بیداری مسلمانان و جلب توجه جهان اسلام به جنایات دشمنان از جمله مسلمانان مظلوم فلسطین، بود و با برپایی انقلاب اسلامی تصویر واقعی و آرمانی اسلام را به مردم جهان نشان داد که آثار آن هنوز در جهان اسلام به ویژه در ایران قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha