دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: استعمار جهانی خواهان صلح و ثبات در جهان نیست، بلکه برای حصول اهداف شوم خود، بازی شنیعی را برای از بین بردن صلح جهان به ویژه صلح خاورمیانه راه انداخته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان ضمن ابراز نگرانی از تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب در جمهوری اسلامی ایران و استقبال از بیانات رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای اظهار داشت: استعمار جهانی خواهان صلح و ثبات در جهان نیست، بلکه با جنگ تحمیلی و توطئه، بازی شنیع نابودی جهان را راه اندازی کرده است.

وی تأکید کرد: استعمارگران از همان روز اول علیه انقلاب اسلامی توطئه کردند، اما تدبیر مقام معظم رهبری و اتحاد و همبستگی مردم ایران گواه صلابت انقلاب است. استکبار جهانی فقط برای تحقق اهداف شوم خود، دست به هر کاری می زند و صهیونیسم و افراط گرایی پشت پرده آن است. توطئه اخیر نیز سلسله همان توطئه ها بود که مثل همیشه با شکست سختی روبرو شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: مردم غیور ایران در سخت ترین دوران تحریم با استفاده از آینده نگری، استراتژی و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری توطئه های جهانی را آشکار و خنثی کردند و به جهانیان نشان دادند که با یک استراتژی قوی و اتحاد و همدلی ملی می توان جلوی هر فتنه و توطئه ای را گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha