سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اهداء بسته معیشتی به کارگران

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در این روزهایی کارگران زیادی به دلیل تعطیلات رسمی ناشی از کرونا در خوزستان، بیکار شده و معیشت آن‌ها دچار مشکل شده‌اند، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی برای این افراد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در این روزهایی کارگران زیادی به دلیل تعطیلات رسمی ناشی از کرونا در خوزستان، بیکار شده و معیشت آن‌ها دچار مشکل شده‌اند، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی برای این افراد کرده‌اند.

در این راستا، حجت‌الاسلام خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در خصوص این حرکت زیبا، به خبرنگار حوزه در اهواز، گفت: گروه جهادی مدرسه علمیه آیت الله قاضی، که از شروع ایام کرونا تا امروز، قرارگاهی برای مبارزه همه‌جانبه با این ویروس منحوس تشکیل داده و اقدامات گسترده‌ای در این مدت انجام داده، امروز به سراغ آن دسته از کارگرانی رفته نتوانسته‌اند مشغول به کار شوند.

وی گفت: کارگران روز مزدی که قوت غالبشان را روزانه به نگاه الهی تأمین می‌کنند، این روزها بیکار بوده و به دلیل تعطیلی گسترده ناشی از کرونا منبع درآمدی نداشتند؛ به همین دلیل صبح امروز جمعی از طلاب به خیابان رفته و آن کارگرانی که نتوانسته بودند سرکار روند را به مدرسه علمیه دعوت کردند.

حجت‌الاسلام خاکی اضافه کرد: طلاب جهادی، آن‌ها را دعوت کردند تا هم چند کلمه‌ای هم‌صحبتشان شده و به درد و دل‌هایشان توجه کنند و هم یک بسته معیشتی تقدیمشان کنند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، گفت: امید داریم با رسانه‌ای کردن این اقدام، سایر گروه‌های جهادی و مردم خداجوی نیز نگاهشان را فراتر گذاشته و وسعت خدمات اجتماعی‌شان را توسعه بخشند.

وی در پایان اظهارداشت: إن‌شاءالله این اقدام هم‌زمان با عید سعید فطر نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha