جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی، اوقاف و امور خیریه استان گلستان ۲۵۰۰ بسته معیشتی و همچنین ۵۰ هزار بسته غذایی گرم در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» از سومین مرحله توزیع کمک مؤمنانه از سوی اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و اظهار کرد: توزیع این بسته های معیشتی با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک مؤمنانه و مواسات و در قالب رزمایش «مواسات و همدلی» توسط اصحاب وقف، خیرین و بقاع متبرکه انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده به همت واقفان و خیرین تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده استان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: این بسته ها شامل مواد غذایی و همچنین بن مواد پروتئینی و گوشت مرغ است و در مرحله سوم توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: همچنین در قالب طرح اطعام مهدوی غذای گرم و نان گرم در بین اقشار آسیب دیده و نیازمندان استان توزیع شده است که این طرح با محوریت امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان، یحیی بن زید (علیه السلام) و سایر اماکن مقدسه صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تأکید کرد: در قالب اطعام مهدوی بیش از ۵۰ هزار بسته غذای گرم تقدیم اقشار آسیب دیده و نیازمند شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha