جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سلیمانی فرد

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در راستای تفاهم نامه با بنیاد مسکن استان گلستان، تسهیلات ارزان قیمت برای تأمین مسکن ۵۰۰ خادم اماکن مذهبی و بقاع متبرکه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گلستان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد اظهار کرد: با عنایت به مصوبه شورای عالی مسکن استان و تفاهمنامه ای که بین اوقاف و امور خیریه استان و بنیاد مسکن منعقد شد خدام اماکن مذهبی فاقد مسکن از تسهیلات مسکن ارزان قیمت بهره مند می شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه حدود یک هزار و ۴۰۰ خادم در بقاع متبرکه در سطح استان فعالیت می کنند، ادامه داد: میزان این تسهیلات ۴۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله در نظر گرفته شده است و همچنین این تسهیلات سه سال تنفس دارد.

وی گفت: همچنین این افراد از تسهیلات بلاعوض ۲۵ میلیون تومانی نیز بهره مند می شوند و ضمانت برای دریافت این تسهیلات نیز به صورت زنجیره ای در نزد بانک های عامل قابل پذیرش است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خاطرنشان کرد: تهیه نقشه و نظارت بر روند ساخت این واحدهای مسکونی نیز به صورت رایگان برای این افراد انجام می شود و تا هفته آینده خدامی که متقاضی هستند می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه پیش بینی می شود که در این طرح ۵۰۰ نفر مشارکت کنند، ابراز داشت: با توجه به قول های داده شده در اجرای این طرح امیدواریم خدام از مسکن مناسب و ترجیحا در بافت های روستایی استان گلستان بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha