جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه آزادشهر

حوزه/ امام جمعه آزادشهر استان گلستان گفت: روحانیت طلایه داران و پرچم داران ارزش های انقلاب و در خط مقدم آن هستند و در مبارزه با کرونا و جبهه سلامت مردم خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام قربانی رئیس اداره تبلیغات آزادشهر و جمعی از طلاب به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و برنامه ریزی برای نماز عید فطر در سطح شهر و روستاها، با حجت الاسلام شهابی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام شهابی با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، از تلاش جهادی روحانیون منطقه در بحران کرونا تشکر کرد و گفت: روحانیت طلایه داران و پرچم داران ارزش های انقلاب و در خط مقدم آن هستند و در مبارزه با کرونا و جبهه سلامت مردم خوش درخشیدند.

وی افزود: روحانیت در رزمایش مومنانه که با پیام حضرت آقا آغاز شد، به میدان آمدند و انقلابی دیگر در عرصه کمک مومنانه به هم نوعانشان به پا کردند.

در پایان جلسه مقرر شد که نماز عید سعید فطر با رعایت فاصله اجتماعی و بهداشتی در مساجد شهر و روستا برگزار شود و مصوب شد مسابقه ای با محوریت بیانات حضرت آقا در روز قدس، در شبکه های مجازی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha