پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سرپرست مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد کتول:

سرپرست مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد گفت: ارتش خونخوار رژیم صهیونیستی به شدت شکننده است و وحدت امت اسلامی برای احیا و کمک به ملت مظلوم فلسطین و قدس عزیز کارساز است.

خانم نسیبه ترقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، با استناد به سخنانی از مقام معظم رهبری بیان کرد: تعبیر زیبای مقام‌ معظم رهبری در مورد روز قدس به "لیلة القدر تاریخ اسلام"، نشان‌ می دهد که باید برای دفاع از مظلومین تا مطلع الفجر بیدار و هوشیار باشیم و برای نجات ملت مسلمان و شجاع فلسطین تلاش کنیم.

سرپرست مدرسه علمیه کوثر(س) علی آباد کتول خاطرنشان کرد: مسلمانان همواره اکثریت مطلق جمعیت فلسطین را دارا بوده اند و قرن ها در سایه حکومت مسلمین، همه مذاهب در همزیستی کامل زندگی می کرده اند که امروز با طرح معامله قرن، آمریکا و اسرائیل این رژیم های منحوس، بدنبال نادیده گرفتن حقوق مسلمانان هستند و شکی نیست که به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) «مساله اصلی این ها نابود کردن اسلام و مسلمانان است».

ترقی با اشاره به وحدت جهان اسلام، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر، شکست های مکرر رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله و حماس، در جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه نشان داد که ارتش خونخوار این رژیم به شدت شکننده است و وحدت امت اسلامی برای احیا و کمک به ملت مظلوم فلسطین و قدس عزیز کارساز است.

وی، روز قدس را روز تجلی وحدت، و بستر خیزش بیداری مسلمین دانست و گفت: مردم ۸۰ کشور دنیا هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به دفاع از این ملت مظلوم و انزجار از ظالمان بر می خیزند.

استاد حوزه خواهران در ادامه به بیان فعالیت طلاب در روز قدس اشاره کرد و افزود: طلاب و اساتید مدارس علمیه هر سال در چنین روزی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس انزجار و نفرت خود را از جنایات سبعانه این رژیم کودک کش نشان داده اند و امسال نیز مدارس علمیه و طلاب با استماع دقیق سخنان مقام عظمای ولایت در روز قدس، و رزمایش محکومیت اسرائیل در فضای مجازی، با هشتگ های #شهید_القدس، #covid1948  و #آزادی_قدس_خونبهایت طوفان عظیم مجازی را راه اندازی می کنند.

ترقی در رابطه با دلایل استفاده از این هشتگ ها عنوان کرد: به دلیل اینکه اقدامات شهید سلیمانی برای آزادی قدس، موجب احساس خطر آمریکا و اسرائیل و در نهایت ترور این شهید بزرگوارشد، و همچنین به دلیل وجه شباهت اسرائیل در بی رحمی در کشتن و اسارت مردم و منحوس بودن، با ویروس کرونا طلاب با فعالیت های مجازی خود با این هشتگ ها انزجار و نفرت خود را از این رژیم منحوس به دنیا نشان خواهند داد و پیام های انزجار خود را در اقصی نقاط دنیا به اشتراک خواهند گذاشت.

وی در پایان تصریح کرد: کارکنان و طلاب مدرسه علمیه کوثر(س) در امتداد خون‌ حاج قاسم تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی در کنار ملت های آزادی خواه جهان، در میدان مبارزه می مانند و با عنایات حضرت حق از هیچ فعالیتی دریغ نمی ورزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha