جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج خواهران

حوزه/ به همت خیرین و بانوان جهادی حوزه ۵ مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) ۱۰۰ بسته معیشتی برای اهدا به خانواده های محروم تهیه و توزیع شد.

نفسیه حسنی، فرمانده این حوزه مقاومت بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در این اقدام خداپسندانه ۵ گروه جهادی متشکل از بانوان بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) مشارکت فعال داشتند و این برنامه در واقع دومین مرحله از رزمایش همدلی مؤمنانه در این حوزه مقاومت بسیج است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس نحس کرونا نیز بانوان بسیجی و جهادی این حوزه مقاومت، روزانه به طور متوسط ۲ هزار ماسک و نیز بیش از یکصد لباس گان دوختند، ضمن آن که سرکشی به خانواده های دارای بیماران کرونایی و نیز خانواده های کم بضاعت و حمایت مادی و معنوی از آن ها جزو برنامه های اصلی آنان در این چند ماه بوده است.

عصمت حاج احمدی، فرمانده پایگاه خواهران مسجد سلمان فارسی خیابان هنرستان نیز گفت: در راستای کمک مؤمنانه ما حدود شصت خانوار شناسایی کرده ایم که در طول سال نیز البته کمک هایی به آن ها داریم اما امسال به جهت کرونا و با توجه به این که وضعیت اقتصادی برخی خانواده ها به این جهت وخیم شد، از تعداد بیشتری از خانوارهای منطقه هنرستان، حمایت به عمل آوردیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha