جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اشکذر-رزمایش مؤمنانه

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: اولین و اصلی ترین پیام رزمایش کمک مؤمنانه؛ نمایش وحدت و برادری و نوع دوستی در کشور بود که این مهم در سراسر جهان بازتاب خاصی داشته و دارد.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: رزمایش کمک مؤمنانه که در سراسر مملکت در حال انجام است، یکبار دیگر همدلی و مساوات برادران دینی در این کشور را به نمایش گذاشت.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در این رزمایش همه ملت به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و پای کار آمدند و بخش اعظمی از مشکلات معیشتی و... جامعه و کشور را حل کردند که باید گفت این رزمایش در دل خود پیام های بسیاری برای جهان داشت.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: اولین و اصلی ترین پیام رزمایش کمک مؤمنانه؛ نمایش وحدت و برادری و نوع دوستی در کشور بود که این مهم در سراسر جهان بازتاب خاصی داشته و دارد.

ماموستا رستمی بیان کرد: از سوی دیگر بسیاری از خیرین برای تقویت جامعه اسلامی پای کار آمدند و همگان دیدیم که چه کمک های بسیاری از سوی امت اسلامی در بحث رزمایش کمک مؤمنانه صورت گرفت که این نشان می دهد ملت ایران همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: همچنین این رزمایش سبب شد که دل های مسلمین و امت اسلامی بیش از پیش به هم نزدیک شود و همه احساس یکی بودن کنند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی گمان تداوم اتحاد و وحدت ملت ایران در این روزهای تاریخی و سرنوشت ساز می تواند بر ویروس منحوس کرونا پیروز شود و آن روز دور نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha