پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد غفاری

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه هنری استان قم گفت: امروز لازمه رسانه ای کردن جهاد مردم ما در بحث مقابله با کرونا و برگزاری رزمایش همدلی مؤمنانه، الگوگیری از روش شهید آوینی است.

محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در این خصوص و توجه دادن هنرمندان و اهالی رسانه به الگوگیری از روش شهید آوینی اظهار داشت: شهید مرتضی آوینی، شخصیتی بود که در انجام کار فرهنگی و رسانه ای و هنری خود، منتظر تأمین بودجه و امکانات نمی ماند بلکه به سرعت به تکلیف و وظیفه انقلابی و دینی خود عمل می کرد.

وی افزود: از سویی یکی از برنامه های جدی ایشان، کادرسازی و تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی بود که به خصوص در روایت فتح این کار را به خوبی انجام داد و مدلی ارایه نمود که هنوز هم الگوی بسیاری از فعالان فرهنگی در جبهه انقلاب اسلامی است.

این شاعر آیینی همچنین گفت: از دیگر ویژگی های ممتاز سید شهیدان اهل قلم، اخلاص و معنویت بالای ایشان بود که به خصوص در کارهای ممتازش از جمله مستندهای روایت فتح، تأثیر خود را به خوبی نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: امروز هنرمندان و اهالی رسانه برای انعکاس حماسه ملت ایران از جمله کادر پزشکی و درمان و نیز جهادگران و بسیجیان و دیگر اقشار جامعه در بحث مقابله با کرونا و نیز برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه باید به تأسی از شیوه و روش شهید آوینی عمل کنند و با اخلاص و هنرمندی تمام این مسأله را بازتاب دهند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha