جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراغه با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه، گفت: بانوان طلبه مراغه ای با همکاری امام جمعه، بسته های مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان را تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

خانم خدیجه واعظ سلطانی، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراغه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به اینکه امروز شاهد عزم همگانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا هستیم، بیان کرد: طلاب جهادگر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) مراغه  نیز در همین راستا، همه توان و ظرفیت خود را در جهت مبارزه با ویروس کرونا در سطح منطقه به کار بسته اند.

وی ادامه داد: با راه‌ اندازی کارگاه تولید ماسک و فعالیت شمار قابل توجهی از طلاب خواهر با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا، ماسک ها تهیه و در بین مردم مراغه توزیع شد.

خانم واعظ سلطانی  خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که در ماه مبارک رمضان هستیم، بهترین فرصت برای استغاثه به درگاه حق تعالی و رفع گرفتاری ها و بیماری ها است، امید است که خداوند متعال رحمت الهی خود را شامل حال همگان کرده و این بیماری در سراسر جهان از جمله جمهوری ایران اسلامی از بین ببرد و سلامتی و عافیت نصیب مردم جهان و مردم ایران اسلامی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha