پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیره استان کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ۱۱ مرکز افق بقاع متبرکه در کرمانشاه از ابتدای ماه رمضان روزانه ۲ هزار پرس غذا طبخ و بین نیازمندان و روزه‌داران توزیع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات این اداره‌کل در ماه‌های گذشته، اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا در کشور و به تبع آن در این استان اداره‌کل اوقاف کرمانشاه با تمام توان با استفاده از ظرفیت‌های خود به کمک آمد و در حوزه تهیه و توزیع لوازم بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش اقدامات بسیاری انجام داد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بقاع متبرکه با شعار «بقاع متبرکه تعطیل نیست» با تولید ماسک و طبخ غذا برای کادر درمانی بیمارستان‌ها و گروه‌های جهادی به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه ادامه داد: خدمات و اقدامات بسیاری از طریق بقاع متبرکه ارائه شده که باید اطلاع‌رسانی شود و مردم باید بدانند که خدام و مبلغان چگونه در طول این مدت همکاری کردند تا مشکلات در کشور مدیرت و ختم به خیر شود.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به خدمات مراکز افق بقاع متبرکه در طول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۱ مرکز افق بقاع متبرکه استان با ورود به مباحث اجتماعی برای رفع مشکلات خدمت کردند همچنین مراکز افق بقاع متبرک استان با همکاری در برپایی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌دیده پای کار آمدند.

وی اظهار کرد: در همین راستا مراکز افق بقاع متبرکه استان با طبخ روزانه ۲ هزار پرس غذا و توزیع آن بین نیازمندان و روزه‌داران در این ایام تا پایان ماه مبارک رمضان به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha