پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمک مؤمنانه

حوزه/ هیئت رزمندگان ثارالله همدان در چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ۶۰۰بسته غذایی و در مجموع تاکنون ۱۰۰۰ بسته را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، گروه جهادی «شهید حاج میرزا سلگی»؛ جوانان مؤمن انقلابی همدان این نام را برای گروه جهادی خود انتخاب کردند تا ادامه‌دهند راه سردار شهید سلگی باشند.

این جوانان همان بچه‌های هیئتی رزمندگان ثارالله همدان هستند که سال‌های زیر خیمه اباعبدالله علیه‌السلام با ذکر «یاحسین» و با یاد شهدا سینه زدند؛ هیئتی که پایه‌ریز آن شهید حاج حسین همدانی بود که در حسینیه ثارالله همدان علم این هیئت را بلند و هم‌اکنون نسل چهارم انقلاب علم را بر دست گرفته است.

الحق که این جوانان و نوجوانان به خوبی علمداری کردند و از روزی که مردم ایران با بحران شیوع ویروس کرونا مواجه شدند، با وجود اینکه حضور فیزیکی و جلسات هیئت لغو شد، اما هیئت تعطیل نشد و  علم سلامت را بر دست گرفتند.

بچه های هیئت رزمندگان اسلام به مولای متقیان امیرالمؤمنین علیه‌السلام می گویند که مولا جان اگر روزی مردم کوفه شما را یاری نکردند، ما جوانان ایرانی سید علی را تنها نگذاشتیم و تابع امر ولی فقیه بودیم.

آری از همان لحظه که رهبر معظم انقلاب امر به رزمایش کمک مؤمنانه فرمودند، گروه جهادی شهید سلگی هیئت رزمندگان ثارالله همدان ندای رهبرشان را لبیک گفتند و امروز در چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ۶۰۰بسته غذایی و در مجموع تاکنون ۱۰۰۰ بسته را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند. 

 بچه‌هیئتی ها امروز نشان دادند گریه بر اباعبدالله علیه‌السلام و سینه‌زنی برایشان غیرتی آورده که تاب دیدن مشکلات مردمشان را ندارند و نمی‌توانند در شرایط بحران بی‌تفاوت باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha